Regulamin serwisu internetowego zdrowa5.pl
Firma prowadząca usługi Cateringowe
Daniel Arkadiusz Żbikowski
Ul. Rogera 4
47-430 Rudy
NIP: 6391951894
Regon: 242985126
1. POSTANOWIENIA OGÓLNE
- Użytkownik strony www.zdrowa5.pl akceptuje regulamin serwisu www.zdrowa5.pl
- Regulamin określa warunki i zasady korzystania z usług firymu Zdrowa5
- Strona dostępna jest w domenie zdrowa5.pl
- Firma zdrowa5 obejmuje kompleksowe przygotowanie oraz wytworzenie i dostarczenie pod wskazany adres zestawu od 2 do 7 zapakowanych posiłków. Każdy posiłek posiada samoprzylepną etykietę z nazwą, warunkami przechowywania i kalorycznością. Całość zapakowana jest w papierowe torby z logo Zdrowa5. Posiłki wytwarzane są zgodnie ze wszytskimi wymogami Sanepidu, jednocześnie informujemy, że nie odpowiadamy za złe saopoczucie naszych Klientów.
- Klientem może zostać tylko osoba pełnoletnia lub firma, zamawiająca usługę.
- Zdrowa5 dostarcza drogą elektroniczną fakturę VAT, jeżeli klient zażądał jej wystawienia przy dokonywaniu zamówienia i podał niezbędne dane do wystawienia faktury.
- Warunkiem korzystania z oferowanych usług jest zapoznanie się z treścią niniejszego regulaminu. Złożenie zamówienia wiąże się z jego akceptacją.
- Adres dostawy to dokładny adres podany przez klienta podczas składania zamówienia wskazujący miejscowość, ulicę nr domu/mieszkania oraz kod do bramy, klatki, telefon do kontaktu dla kuriera, alternatywne miejsce pozostawienia dostawy (np. sąsiad). Firma nie ponosi odpowiedzialności za pozostawiony zestaw.
- Zgodnie z Art. 38 pkt 4 Ustawy z dnia 30 maja 2014 roku o prawach konsumenta klientowi nie przysługuje prawo odstąpienia od umowy, której przedmiotem jest rzecz ulegająca szybkiemu zepsuciu lub mająca krótki termin przydatności do spożycia
- Terenem dostawy jest obszar administracyjny Rybnika, Raciborza, Gliwic
2. ZAMAWIANIE CATERINGU DIETETYCZNEGO
- Zamówienie diety następuje telefonicznie, drogą mailową lub online, a jego realizacja odbywa się na drugi dzień roboczy od zaksięgowania wpłaty. Płatność za catering musi zostać dokonana przed realizacją zamówienia.
- Zamówienia telefoniczne przyjmowane są od codziennie w godzinach 5:00-23:00 pod numerem telefonu +48 790 555 076 lub 725 829 638. Zamówienia online można składać przez całą dobę za pomocą formularza zamieszczonego na stronie zdrowa5.pl
- Zamawiający zobligowany jest podać wszystkie niezbędne informacje potrzebne do doboru odpowiedniej diety. W przypadku jakichkolwiek problemów zdrowotnych klient zobowiązany jest poinformować o nich konsultanta zdrowej5 przed złożeniem zamówienia.
- Wszystkie ceny zawarte w cenniku są cenami brutto.
- Dzień testowy można zamówić jednokrotnie na ten sam adres. Dzień testowy to dieta na 1 dzień.
- Płatności umożliwiamy poprzez:
przelew bankowy na konto w ING o numerze: 47 1050 1328 1000 0097 1630 0513, (w którego tytule prosimy wpisać imię i nazwisko oraz adres dostawy
stronę internetową zdrowa5.pl
3. DOSTAWA CATERINGU
- Jedzenie dowozimy w godzinach wieczornych między 16 a 22 w dzień poprzedzający rozpoczęcie diety. Dla przykładu, jeżeli Twoja dieta rozpoczyna się w poniedziałek, jedzenie pierwszy raz otrzymasz w niedzielny wieczór.
- Nasze posiłki dowozimy od niedzieli do piątku na terenie: Rybnik, Racibórz, Gliwice oraz w okolice tych miejscowości.
- Kontakt z kurierem jest możliwy pod numerem telefonu +48 725 829 638.
4. ZMIANA I ZAWIESZENIE ZAMÓWIENIA
- Zmiana i czasowe zawieszenie zamówienia następuje online lub telefonicznie na dwa dni robocze przed faktyczną realizacją zamówienia, do godziny 12:00. Po okresie zawieszenia nastąpi kontynuacja pozostałej części zamówienia we wskazanym przez zamawiającego, przynajmniej dwa dni wcześniej, terminie. Zawieszenie może trwać maksymalnie dwa miesiące (60 dni).
- Zmianę adresu dostawy należy zgłosić telefonicznie lub online do godz. 14:00 na jeden dzień roboczy przed datą realizacji zamówienia.
- W przypadku rezygnacji z zamówienia wybranego pakietu w trakcie jego trwania, klientowi nie przysługuje zwrot poniesionych kosztów zakupionego pakietu.
- Realizacja zamówień odbywa się w dniach i godzinach uzgodnionych mailowo lub telefonicznie z klientem. Zdrowa5 zastrzega, że w okresach świątecznych, długich weekendów może nastąpić przerwa w realizacji zamówienia, o czym wcześniej poinformuje klientów.
7. REKLAMACJE
- Reklamacje mogą być składane za pośrednictwem poczty elektronicznej przesyłanej na adres: zdrowa5catering@gmail.com muszą zawierać imię i nazwisko na, które została zamówiona dieta oraz opis roszczenia reklamacyjnego.
- W terminie 14 dni od dnia otrzymania reklamacji zostanie ona rozpatrzona, a klient zostanie poinformowany o zajętym przez Zdrowa5 stanowisku za pośrednictwem poczty elektronicznej lub listownie na wskazany przez klienta adres.