Obsługa Klienta: Poniedziałek – Niedziela 05:00 – 23:00
My Cart
0,00 
Regulamin

Regulamin serwisu internetowego zdrowa5.pl

Firma prowadząca usługi Cateringowe
Daniel Arkadiusz Żbikowski
Ul. Rogera 4
47-430 Rudy
NIP: 6391951894
Regon: 242985126

1. POSTANOWIENIA OGÓLNE

  1. Użytkownik strony www.zdrowa5.pl akceptuje regulamin serwisu www.zdrowa5.pl
  2. Regulamin określa warunki i zasady korzystania z usług firymu Zdrowa5
  3. Strona dostępna jest w domenie zdrowa5.pl
  4. Firma zdrowa5 obejmuje kompleksowe przygotowanie oraz wytworzenie i dostarczenie pod wskazany adres zestawu od 2 do 7 zapakowanych posiłków. Każdy posiłek posiada samoprzylepną etykietę z nazwą, warunkami przechowywania i kalorycznością. Całość zapakowana jest w papierowe torby z logo Zdrowa5. Posiłki wytwarzane są zgodnie ze wszytskimi wymogami Sanepidu, jednocześnie informujemy, że nie odpowiadamy za złe saopoczucie naszych Klientów.
  5. Klientem może zostać tylko osoba pełnoletnia lub firma, zamawiająca usługę.
  6. Zdrowa5 dostarcza drogą elektroniczną fakturę VAT, jeżeli klient zażądał jej wystawienia przy dokonywaniu zamówienia i podał niezbędne dane do wystawienia faktury.
  7. Warunkiem korzystania z oferowanych usług jest zapoznanie się z treścią niniejszego regulaminu. Złożenie zamówienia wiąże się z jego akceptacją.
  8. Adres dostawy to dokładny adres podany przez klienta podczas składania zamówienia wskazujący miejscowość, ulicę nr domu/mieszkania oraz kod do bramy, klatki, telefon do kontaktu dla kuriera, alternatywne miejsce pozostawienia dostawy (np. sąsiad). Firma nie ponosi odpowiedzialności za pozostawiony zestaw.
  9. Zgodnie z Art. 38 pkt 4 Ustawy z dnia 30 maja 2014 roku o prawach konsumenta klientowi nie przysługuje prawo odstąpienia od umowy, której przedmiotem jest rzecz ulegająca szybkiemu zepsuciu lub mająca krótki termin przydatności do spożycia
  10. Terenem dostawy jest obszar administracyjny Rybnika, Raciborza, Gliwic

2. ZAMAWIANIE CATERINGU DIETETYCZNEGO

  1. Zamówienie diety następuje telefonicznie, drogą mailową lub online, a jego realizacja odbywa się na drugi dzień roboczy od zaksięgowania wpłaty. Płatność za catering musi zostać dokonana przed realizacją zamówienia.
  2. Zamówienia telefoniczne przyjmowane są od codziennie w godzinach 5:00-23:00 pod numerem telefonu +48 790 555 076 lub 725 829 638. Zamówienia online można składać przez całą dobę za pomocą formularza zamieszczonego na stronie zdrowa5.pl
  3. Zamawiający zobligowany jest podać wszystkie niezbędne informacje potrzebne do doboru odpowiedniej diety. W przypadku jakichkolwiek problemów zdrowotnych klient zobowiązany jest poinformować o nich konsultanta zdrowej5 przed złożeniem zamówienia.
  4. Wszystkie ceny zawarte w cenniku są cenami brutto.
  5. Dzień testowy można zamówić jednokrotnie na ten sam adres. Dzień testowy to dieta na 1 dzień.
  6. Płatności umożliwiamy poprzez:
    przelew bankowy na konto w ING o numerze: 47 1050 1328 1000 0097 1630 0513, (w którego tytule prosimy wpisać imię i nazwisko oraz adres dostawy
    stronę internetową zdrowa5.pl

3. DOSTAWA CATERINGU

  1. Jedzenie dowozimy w godzinach wieczornych między 16 a 22 w dzień poprzedzający rozpoczęcie diety. Dla przykładu, jeżeli Twoja dieta rozpoczyna się w poniedziałek, jedzenie pierwszy raz otrzymasz w niedzielny wieczór.
  2. Nasze posiłki dowozimy od niedzieli do piątku na terenie: Rybnik, Racibórz, Gliwice oraz w okolice tych miejscowości.
  3. Kontakt z kurierem jest możliwy pod numerem telefonu +48 725 829 638.

4. ZMIANA I ZAWIESZENIE ZAMÓWIENIA

  1. Zmiana i czasowe zawieszenie zamówienia następuje online lub telefonicznie na dwa dni robocze przed faktyczną realizacją zamówienia, do godziny 12:00. Po okresie zawieszenia nastąpi kontynuacja pozostałej części zamówienia we wskazanym przez zamawiającego, przynajmniej dwa dni wcześniej, terminie. Zawieszenie może trwać maksymalnie dwa miesiące (60 dni).
  2. Zmianę adresu dostawy należy zgłosić telefonicznie lub online do godz. 14:00 na jeden dzień roboczy przed datą realizacji zamówienia.
  3. W przypadku rezygnacji z zamówienia wybranego pakietu w trakcie jego trwania, klientowi nie przysługuje zwrot poniesionych kosztów zakupionego pakietu.
  4. Realizacja zamówień odbywa się w dniach i godzinach uzgodnionych mailowo lub telefonicznie z klientem. Zdrowa5 zastrzega, że w okresach świątecznych, długich weekendów może nastąpić przerwa w realizacji zamówienia, o czym wcześniej poinformuje klientów.

7. REKLAMACJE

  1. Reklamacje mogą być składane za pośrednictwem poczty elektronicznej przesyłanej na adres: zdrowa5catering@gmail.com muszą zawierać imię i nazwisko na, które została zamówiona dieta oraz opis roszczenia reklamacyjnego.
  2. W terminie 14 dni od dnia otrzymania reklamacji zostanie ona rozpatrzona, a klient zostanie poinformowany o zajętym przez Zdrowa5 stanowisku za pośrednictwem poczty elektronicznej lub listownie na wskazany przez klienta adres.